سند ديگري از جنايت مزدوران آمريكا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 79
باردید دیروز : 82
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 161
بازدید سال : 1752
بازدید کلی : 206862
سند ديگري از جنايت مزدوران آمريكا

سند ديگري از جنايت مزدوران آمريكا
تروريست ها در سوريه كودك 3 ساله را به دار آويختند

تروريست هاي سوريه پس از كشتار اعضاي يك خانواده شيعه عراقي، تنها بازمانده اين خانواده كه يك كودك سه ساله بود را دار زدند.
تروريست هاي مسلح با انجام چنين جناياتي در سوريه تلاش مي كنند كه در مردم ايجاد رعب و وحشت كنند تا آنها دست از حمايت از نظام بشار اسد بردارند. ارتكاب اين جنايت تروريست ها بدون حمايت مالي و تسليحاتي قدرت هاي غربي و عربي امكان پذير نيست. اخيراً باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا از سازمان سيا خواست تجهيزات نظامي در اختيار تروريست هاي سوريه قرار دهد. نهادهاي حقوق بشري دنيا تا كي مي خواهند در قبال اين نوع حركات ضد انساني سكوت كنند؟
شماري از سناتورهاي ارشد آمريكا خواستار مداخله مستقيم نظامي اين كشور در سوريه شدند.
به گزارش شبكه خبري پرس تي وي، سناتور جان مك كين، سناتور ليندزي گراهام و سناتور جوزف ليبرمن با انتشار مقاله اي در روزنامه واشنگتن پست اعلام كردند دخالت نظامي آمريكا در سوريه بايد به صورت علني باشد و سلاح، اطلاعات و آموزش به طور مستقيم در اختيار شورشيان قرار بگيرد. اين سناتورها همچنين از دولت آمريكا خواستند نيروي هوايي خود را براي حفاظت از مناطقي كه در كنترل شورشيان در سوريه قرار دارد به اين كشور اعزام كند.
روزنامه انگليسي «ميل آن ساندي» نيز اعلام كرد دولت انگليس نيروهاي ويژه خود را كه مجهز به جديدترين تجهيزات ماهواره اي، اطلاعاتي و نظامي هستند به سوريه اعزام كرده است.
وزارت خارجه انگليس تأييد كرد، دولت انگليس سران مخالفان سوري را در رشته هاي مختلف آموزش مي دهد و ويليام هيگ وزيرخارجه انگليس نيز اعلام كرد ظرف هفته هاي آينده كمك ها به گروه هاي مسلح در سوريه افزايش خواهد يافت.
«جان كانتلي» خبرنگار عكاس انگليسي تأكيد كرد شماري از ربايندگانش درسوريه انگليسي بودند.
وي در مصاحبه با روزنامه «ساندي تايمز» افزود، ربايندگان وي حدود 30 نفر بودند كه 13 نفر آنها انگليسي صحبت مي كردند و لهجه 9 نفر از آنها نشان مي داد كه اهل لندن هستند.
كانتلي گفت، اتباع كشورهاي پاكستان، بنگلادش، چچن، قطر، عربستان و تركيه نيز در عمليات ضد دولت سوريه حضوردارند.
اين در حالي است كه شبكه خبري العالم از دستگيري چند افسر سعودي و ترك در سوريه خبر داد.
براساس اين گزارش نيروهاي ارتش سوريه در ادامه عمليات در شهر حلب چند افسر سعودي و ترك را دستگير كردند و تعداد زيادي از تروريست هاي مسلح نيز در منطقه دانشكده علوم به هلاكت رسيدند.
درمنطقه پارك كواكبي حلب نيروهاي ارتش سوريه براي تعقيب افراد مسلح تروريست مورد حمايت كشورهاي عرب حوزه خليج فارس و تركيه عمليات ويژه اي انجام دادند و شمار زيادي از آنها را كشتند. در منطقه بازار سيف الدوله نيز با همكاري مردم، تروريست هاي مستقر در اين منطقه كشته شدند و اجساد شماري از آنها كه از اتباع تركيه بودند پيدا شده است. نيروهاي ارتش همچنين با افراد مسلح تروريست در جاده حلب به رقه درگير شدند و 9 فرد مسلح را دستگير و چهار دستگاه خودروي آنان مجهز به تيربار و چندين قبضه تفنگ خودكار و نارنجك و بمب و مقادير زيادي مهمات را مصادره كردند.
بر اثر انفجار بمبي در طبقه سوم ساختمان راديو و تلويزيون سوريه شماري زخمي شدند.
از سوي ديگر تلاش افرادمسلح براي تصرف قلعه حلب ناكام ماند و شمار زيادي از آنها در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در منطقه باب الحديد نزديك به قلعه حلب كشته و زخمي شدند.
در شهرهاي حمص، حماه، درعا، قصير و شهرهاي ديگر نيز ده ها فرد مسلح توسط نيروهاي ارتش كشته و زخمي شدند و مقادير زيادي سلاح و مهمات از آنان كشف و ضبط شد.
در همين رابطه يك شبكه خبري سوييسي با انتشار گزارشي ضمن افشاگري در مورد ارتباط تروريست ها در سوريه با دولت آمريكا اعلام كرد آمريكايي ها تروريسم را به وجود آورده اند و براي دستيابي به اهداف خود در سطح جهان از اين پديده زشت استفاده مي كنند.
اين شبكه خبري افزود، مسئله افغانستان و امروز مسئله سوريه مربوط به مسائل سوق الجيشي ميان آمريكا و روسيه است و مسائلي مانند، آزادي، دموكراسي و حقوق بشر دروغ است.
اين شبكه خبري همچنين تأكيد كرد، تروريست ها از سوي شيطان بزرگ حمايت مي شوند و سازمان سيا به تروريست ها سلاح مي دهد و شيوخ عرب هم كمك هاي مالي در اختيار آنها قرار مي دهند.
يك روزنامه نگار آمريكايي نيز درباره احتمال وقوع جنگ جهاني سوم به علت بحران سوريه هشدار داد و گفت، عوامل خارجي در درگيري ها و ناآرامي هاي سوريه بسيار نقش دارند و درگيري ها را به سمت عرصه جنگ پيش مي برند.
از سوي ديگر بشار الجعفري نماينده سوريه در سازمان ملل با ارسال نامه اي به دبيركل اين سازمان عربستان، قطر و برخي كشورهاي اروپايي و منطقه اي را به حمايت از شعله ور شدن جنگ در سوريه متهم كرد و از شوراي امنيت خواست تا مانع از اقدامات اين كشورها شود.
بركناري نخست وزير
تلويزيون سوريه و خبرگزاري رسمي اين كشور (سانا) اعلام كرد، «رياض حجاب» نخست وزير سوريه از سمت خود بركنار و «عمر غلاونجي» معاون نخست وزير در امور خدمات به عنوان سرپرست موقت دولت سوريه معرفي شد.
رياض حجاب در ماه گذشته در فرماني از طرف بشار اسد رئيس جمهور سوريه نخست وزير سوريه شد. دستيابي به راه حلي براي برون رفت از بحران كنوني سوريه مهمترين مأموريت كابينه حجاب اعلام شده بود.
ساير رويدادها
¤ يك خبرنگار فرانسوي اذعان كرد توانمندي ارتش سوريه طرف هاي غربي را به حيرت وا داشته و معادلات قدرت هاي غربي را به هم ريخته است.
¤ شبكه تلويزيوني الاخباريه اعلام كرد، جنگجوياني از بيش از 10 كشور براي جنگ با مردم و نظام سوريه به اين كشور اعزام شده اند.
¤ جاده اصلي منتهي به تركيه در حلب به دست ارتش سوريه افتاد.


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 111
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود